Słowa kluczowe

seo

Zaczynając zdobywać linki do strony musimy najpierw odpowiedzieć sobie na pytanie, – na jakie słowa kluczowe będziemy pozycjonować nasza czy klienta stronę. Czasem wybór ten jest łatwy jednak, jeśli strona jest „specyficzna” będzie ciężej z odpowiednim doborem. Wtedy z pomocą może nam przyjść Narzędzie propozycji słów kluczowych Google AdWords.

Pamiętajmy, że dobór słów kluczowych musi być odpowiedni do treści zawartej na danej stornie www. Nie można (w sumie można, ale jest to nie opłacalne i nie efektywne) pozycjonować strony o potężnych młotach kowalskich na frazy kluczowe - młotki. To nie tylko nam się nie zwróci, ale i zarazem będzie pozbawione wszelkiego sensu.

Dobry dobór słowa kluczowego pozwala określić w późniejszym czasie jak wygląda nasza konkurencja i jakie starania musimy podjąć, aby ją prześcignąć w rankingu wyszukiwarki. Warto więc przysiąść dłuższą chwilę i przeanalizować dokładnie, wszelkie za i przeciw dla danej frazy, tak aby nam się to naprawdę opłacało.

Warto zauważyć, że na pozycjonowanej stronie należy także w odpowiednie sposób uwydatnić pozycjonowane słowa kluczowe, na przykład przez pogrubienie, pokolorowanie czy zastosowanie tagów < h1>, < h2> itp.Wszystkie te zabiegi na pewno odbiją się pozytywnie na naszej stronie, więc warto o to zadbać, ale nie należy przesadzać.

Zaczynając swoją przygodę z pozycjonowaniem warto zastanowić się czy sami damy radę wypozycjonować nasz serwis na dane słowo kluczowe. Może ono okazać się za trudne dla początkującego, który na dodatek nie dysponuje własnym zapleczem SEO.